تبلیغات

لینکر: پس از بازنشستگی مسی و رونالدو، پیدا کردن جایگزین برایشان غیرممکن خواهد بود

لینکر: پس از بازنشستگی مسی و رونالدو، پیدا کردن جایگزین برایشان غیرممکن خواهد بود

لالیگا و غول هایش، رئال مادرید و بارسلونا مدت هاست بر اروپا حکمرانی می کنند ولی وقتی مسی و رونالدو، دو ستاره بزرگ این تیم ها به پایان خط برسند، چه کسانی جایگزین آنها می شوند؟

بارسا نیوز - لینکر معتقد است مسی و رونالدو جایگزین ناپذیر هستند. 

به گزارش Goal، در چهار فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بارسلونا به قهرمانی رسیده اند. اگر نه فصل اخیر را بررسی کنیم شش فصل با قهرمانی یکی از این دو غول اسپانیایی به پایان رسیده است. جایزه بهترین بازیکن جهان هم سال هاست که به رونالدو یا مسی اختصاصی می یابد. 

اما این نکته را هم نباید فراموش کرد که هر دوی این ستاره ها وارد دهه چهارم عمرشان شده اند و وقتی از فوتبال کناره گیری کنند پر کردن جایشان به یک ماموریت غیرممکن بدل خواهد شد. لینکر در همین رابطه به پلنت فوتبال گفت:

به نظرم تیم های انگلیسی فاصله زیادی با این دو تیم اسپانیایی داشتند ولی حالا فاصله را کمتر کرده اند. گواه آن هم حضور پنج تیم انگلیسی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپاست. با توجه به سرمایه گذاری که در لیگ برتر می شود در 2-3 سال آینده باید شاهد پیشرفت بیشتری باشیم. بارسا و رئال جذابیت جادویی دارند و به همین خاطر این باشگاه ها می توانند با هر بازیکنی که خواستند قرارداد امضا کنند. اما نباید فراموش کرد آنها مسی و رونالدو را در اوج در اختیار داشتند و این دو بازیکن در بسیاری از بازی های مهم به عنوان فاکتور برنده عمل کردند. 

وی در ادامه افزود:

متاسفانه هر دوی این بازیکنان به پایان دوره فوتبال خود نزدیک می شوند و وقتی آنها از صحنه خارج شوند جایگزین کردن شان غیرممکن خواهد بود. بعد از رفتن این دو ستاره، ما شاهد شرایط برابری خواهیم بود چون آنها مدت ها بهتر از هر بازیکن دیگری در دنیا فوتبال بازی کردند. 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...