تبلیغات

موندو: بارسلونا و گرمیو هنوز بر سر انتقال آرتور ملو به توافق نرسیده‌اند

موندو: بارسلونا و گرمیو هنوز بر سر انتقال آرتور ملو به توافق نرسیده‌اند

اختلاف اصلی بر سر زمان پرداخت رقم انتقال است.

بارسا نیوز - در مذاکرات امروز میان بارسلونا و گرمیو، توافقی بر سر انتقال آرتور ملو حاصل نشده است.

به گزارش mundodeportivo، بارسا پس از اینکه با ملو و خانواده‌اش به توافق رسید، کارش برای جلب رضایت گرمیو را آغاز کرد و پس از ملاقات با سران این باشگاه در برزیل و رسیدن به یک پیشرفت خوب و امیدوارکننده، قرار بر این شد تا مذاکرات نهایی در بارسلون انجام شود. به همین دلیل هم کارلوس آمودئو، مدیر اجرایی گرمیو به همراه وکیلش - که در تصویر زیر آنها را در ورودی هتل محل اقامتشان در بارسلون ملاحظه می‌کنید - از دو روز پیش به این شهر آمده‌اند. پس از مذاکرات دیروز عصر، طرفین امروز صبح هم مذاکراتی را در کمپ تمرینی بارسا داشته‌اند.

کارلوس آمودئو - گرمیو - بارسلونا

کارلوس آمودئو در سمت راست و وکیلش در سمت چپ

در این جلسه خورخه ماچادو، ایجنت ملو به طور کامل موافقت موکلش با شرایط بارسا و انتقال را اعلام کرده اما دو باشگاه هنوز اختلافاتی دارند. مهم ترین اختلاف نیز این است که گرمیو بخش اول پرداختی را همین الان می‌خواهد اما بارسا مایل است تا این را در سال مالی بعدی یعنی ماه جولای انجام بدهد. بارسا امسال هزینه‌های زیادی انجام داده و بازیکنان گران قیمتی چون کوتینیو و دمبله داشته است. علاوه بر این باید به تمدید قرارداد مسی که خود به اندازه خرید یک بازیکن هزینه داشته نیز اشاره کرد.

به جز این، بحث تفاوت پرداختی مالیات انتقال نیز مثل همیشه به یک معضل بدل شده. اول اینکه قوانین مالیاتی اسپانیا و برزیل فرق دارد و ظاهرا طرفین بر سر نحوه پرداخت این مالیات نیز اختلاف دارند. منابع بارسا اعلام کرده‌اند که وضعیت کنونی هنوز فاصله زیادی با توافق دارد. حالا باید دید این مذاکرات چه زمانی به نتیجه می‌رسد.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...