تبلیغات

مسی: حالا کمی عقب‌تر بازی می‌کنم؛ از بازی در لیگ قهرمانان اروپا لذت می‌برم

مسی: حالا کمی عقب‌تر بازی می‌کنم؛ از بازی در لیگ قهرمانان اروپا لذت می‌برم

مصاحبه مختصر لئو با پپسی.

بارسا نیوز - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تایید کرد که اخیرا نسبت به سالیان گذشته، فاصله بیشتری از محوطه جریمه دارد.

مسی که اخیرا به 600 گل زده در دوران فوتبالش رسید و در فرم فوق العاده‌ای به سر می‌برد، در چند فصل اخیر و به خصوص پس از نیمکت نشین شدن ژاوی و جدایی او از بارسا، تقریبا نقش یک هافبک بازیساز را ایفا می‌کند اما در این حالت هم یکی از بهترین فصول مسی از نظر گلزنی را شاهد هستیم و او هم اکنون یکی از شانس‌های کسب کفش طلای اروپاست. 

به گزارش mundodeportivo، مسی که به تازگی در تبلیغی برای پپسی شرکت کرده، درباره پست بازی‌اش می‌گوید:

بله می‌توان تایید کرد که من از سال گذشته کمی بیشتر از قبل، عقب‌تر بازی می‌کنم و از فاصله بیشتری از محوطه جریمه کارم را شروع می کنم. مثل سالیان قبل نیست که بیشتر اوقات در یک چهارم پایانی زمین حضور داشتم. تایید می کنم که خودم را چند متر عقب‌تر کشیدم اما همیشه با این ایده بوده که به حرکتم ادامه دهم تا به محوطه جریمه برسم و گلزنی کنم. 

اولین بازی‌ام در لیگ قهرمانان اروپا را در اوکراین مقابل شاختار دونتسک انجام دادم. در آن بازی به دلیل مسجل شدن صعود بارسا، بازیکنان زیادی از تیم دوم به زمین فرستاده شدند. خیلی از ما آنجا اولین بازی‌مان را در اروپا انجام دادیم و مقابل تیم بزرگی هم بازی کردیم و البته باختیم. گرچه احساس بسیار خوبی از اینکه برای اولین بار در این تورنمنت به میدان رفته بودیم، داشتیم. گل محبوبم؟ همیشه گفته‌ام که گل‌های مهمی که در لیگ قهرمانان اروپا زده‌ام را در خاطرم دارم. گل‌هایم در فینال یا نیمه نهایی مقابل رئال مادرید. خاطرات بسیار خوبی از بازی در لیگ قهرمانان اروپا دارم چون این تورنمنت را واقعا دوست دارم و از اینکه می‌توانم در آن بازی کنم، لذت می‌برم. 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...